R.I.P Sigge ♥

Nu är det så att min katt Sigge har avlidit ikväll. Vi var tvugna att avliva honom. Han hade eksem och det kliade väldigt mycket. Han var sjuk. För bara 2 veckor sedan avlivade vi våran andra katt Tösen. Hon var också sjuk. Idag har jag gråtit. Tårarna rann. Jag fick veta det vid 15-tiden i eftermiddags att han var sjuk och mamma skulle avliva honom. Bättre än han vill lida. Vi var och tittade på en kattunge för 1 vecka sedan som jag ska få. Som jag skrivit i bloggen. Men vi ska köpa 2 kattungar från samma uppfödare imorgon. Så imorgon får vi hem 2 stycken. En som troligen blir mammas och en som blir min. Eftersom Sigge var mammas katt och Tösen var min. 
 
Jag kommer sakna den där spillevinken. Han var så go och tiggde alltid när vi åt frukost, lunch och kvällsmat.  Det kommer vara tomt vid matbordet. Vi väntar på att Sigge ska komma. Men det kommer inte komma någon. Mamma frågade om jag ville dit och ta ett sista farväl till Sigge. Men jag orkade inte. Jag ville inte ta farväl. Jag ville inte åka dit och veta att det är den sista gången jag ser honom. Jag kommer aldrig mer träffa honom och det är tungt i bröstet. Imorgon kommer det 2 nya katter hem och tar över Tösen och Sigges plats. Men de kommer fortfarande finnas kvar på en speciell plats. Mitt hjärta. Där har de en stor speciell plats. ♥
 
♥ Vila I Frid Tösen & Sigge ♥
 
 
 

 
Bilderna är fotade av mig. Jag vill inte att du ska kopiera. Tack. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0