Nu Är Jag Tillbaka + Guppy Life

Jag slutade inte frivilligt. Jag slutade pga hostan och förkyldningen. Det ger inte så mycket lust att blogga när man är sjuk och har slemhosta. Hostan sitter fortfarande kvar och vägrar försvinna. Men det är mycket bättre nu och jag känner mig inte lika risig längre. Jag har inte den där superhostan längre. Bara lite av det är kvar. Men det är som sagt bättre. Jag kände att jag inte hade lust att blogga och tog en paus i några dagar. Men nu är jag tillbaka ^^ 
 
Jag har börjat spela GuppyLife igen. Vet inte varför. Tycker det är ett sånt himla gulligt spel ;) När jag såg videon här under för första gången tänkte jag "Awww ♥". Jag älskar sådana gulliga spel. ÄLSKAR. Det är så himla gulligt. Jag gjorde en ny användare idag som heter Zeffery och min Guppy heter Doodle. Hojta till om du ser mig! :) 
 
Jag tror spelet är för barn men jag tycker det är så gulligt så jag kan inte låna bli xd Men det är ju för ungdomar med. Självklart. Det är för alla.
 
7
 
Klicka HÄR för att komma till GuppyLife.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0