Min Dag Idag

Jag har inte varit aktiv. Dels har jag inte haft den lusten och jag har inte varit hemma så mycket. Jag tänkte slänga in ett in ett inlägg via mobilen idag men jag bara kände, nej. Orkar inte. Så det har varit en liten paus. Men nu är jag på. Man behöver alltid en paus någongång ;) 
 
Min dag idag har varit lite seg men ändå okej. Medans mamma är på en koll på sjukhuset följde jag med pappa hem. Vi åkte en runda och medans vi var ute på färd åkte vi till farmor och farfar och fikade. Farmor bakar så himla goda bullar! Jag älskar att höra att hon har bakat för hon bakar så himla gott. Det är ju nästan farligt vad goda hennes bullar är :o Mamma kommer hem kl. 18:00 och då kommer hennes kompis. Vi ska ha "tjejkväll". Även fast jag inte är en sån som använder smink x) Använder aldrig smink, klänning eller kjol. Använder bara jeans, tröja och tjocktröja. Therese heter hon. Hon och jag är som vänner. Haha. Den ända jag verkligen har riktig kontakt med. Alltid lika roligt när hon kommer. Vi brukar spela musik och köra "Så ska det låta". Jag sätter på en låt och då ska mamma och Therese gissa vilken låt det är. Det är roligt men med tanke på att jag inte kan så mycket 70, 80 och 90-tals låtar är det svårt att komma på några :/ Kan mest nytt som te.x One Direction, Taylor Swift, Cher Lloyd, Katy Perry osv. Men det kommer säkert bli lika kul som vanligt :)
 
Bara för att farmor gör så goda bullar:
 
 
Bild från Weheartit.
 

Kommentarer
Postat av: LINN

ååh vad gott med bullar :D

Svar: Särskilt hennes bullar ^^
Josefine

2012-09-05 @ 17:06:46
URL: http://livingmylife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0