Loppmarknad

Tjena! Jag har inte varit hemma på hela dagen för mamma och jag var varit på loppmarknad. Jag gillar inte loppisar men jag fick stå ut ;) Jag såg en stor modell av ett skepp men jag förstod att den var dyr så jag köpte den inte. Sen åkte vi till Marieberg och kollade lite. Vår hund ska alltid sitta i mitt knä så när vi var framme hade jag fullt med hundhår på i stortsätt hela mig :/ Hon fäller så mycket. Varför vet vi inte. Vi åt på Kina/Thailändska resturangen. Det var gott men starkt så in i fåglarna. Efter det åkte vi till min syster och sen hem. Nu är jag helt slut. Orkar inte ta mig upp från soffan. Jag vill titta på TV, men den är för långt bort. Haha. Ikväll blir det bara att softa framför datorn med chips, dricka och kanske en film med mamma. Det värsta idag har varit hickan jag haft. 2 gånger har jag haft hicka idag! Samma hicka som jag hade inatt. Usch och fy. Bort med hickan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0