Jag Vill Slänga Datorn I Väggen

Jag gillar inte min laptop. Det har varit något fel sen jag fick datorn. Redan från den första gången. Pappa och jag var och kollade på en ny dator till mig i förrgår. Jag valde en vit Packard Bell som var jäkligt läcker. Pappa tyckte det också. Så småningom kommer jag få en ny dator. 
 
Problemet med den här datorn är att den inte lyder mig. Det är en ASUS och jag är inte sugen på att köpa samma sort igen. Och så är skärmen trasig också. Den har varit på lagning och det tog flera månader innan jag fick hem den. Vanligtvis tar det 2 veckor. Men jag fick vänta i flera månader. Jag tror det var några dagar innan jul jag fick tillbaka den och det var Augusti eller September vi lämnade in den. Förstå då hur mycket fel det är på den här lådan och ännu har inget förändrats. Jag har ju i försig tappat den i golvet ett antal gånger *Host*. Men det var fel på den redan första gången jag använde den. Sims 3 fungerar heller inte för det kraschar och sims är mitt favoritspel på datorn. Det är det enda PC-spelet jag verkligen spelar och då funkar det inte. Det är inte roligt. Jag vill bara slänga den här saken i väggen. Men snart blir det adjö. Jag ska få en ny dator så jag kommer slippa använda den här. 
 
 
 
 
Här är den vita packard bell-laptopen jag vill ha. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0