Jag Har Hittat Skatter

Jag letar efter en laddare som är mystiskt spöklikt försvunnen och har varit det i flera dagar. När jag kollade i min gamla skolväska låg det 2 teckningar där. De hade jag packat ner när det var städdag innan sommarlovet. Haha gud. Hur kunde jag glömma bort de? På den ena står det "Fartygets undergång". Det skulle vara en framsida till en berättelse man skulle göra när jag gick i 6:an tror jag det var. Jag ritade fartyg så. Men nu har jag tränat upp mina kunskaper. Jag missade ett "n" på Britannic. Men det gör väl inget.
 
Haha. Så tokigt det kan bli. De skulle jag ju visa mamma.
 



Kommentarer
Postat av: bianca

hehe du verkar gilla titanic :)?

Svar: Hehe. Märks det så mycket? ;)
Josefine

2012-09-03 @ 19:51:29
URL: http://bibbisliiv.blogg.se
Postat av: Friskman's Foto

Hehe kul å hitta gamla teckningar! (och annat oxå för den delen.. dagböcker, anteckningar m.m.)

Svar: Alltid lika roligt :)
Josefine

2012-09-03 @ 22:54:29
URL: http://friskmansfoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0