Detta Är Min Dröm

Att jobba med båtar är det ända jag vill läsa till. Men jag är lite förstörd för där jag bor finns det inte sjöfartsutbildning. Det gör väldigt mycket. Det är min dröm att ta skepparexamen. Isåfall måste jag sova borta på studenthem men det vill inte jag. Jag börjar 9:an nästa termin och det är snart dags att välja vad jag vill läsa till. Jag vill ta skepparexamen. Men jag kan inte. Eller jag kan ju. Men det går inte. Jag har varit inne på sjöfartsverket.se ett antal gånger och kollade på närmsta staden/orten. Det närmaste jag hittade var Norrköping och jag bor en bra lång bit därifrån. Jag tänker absolut åka dit för att få jobb, en bra framtid och för att det är min dröm, men det är för långt hemifrån.

Vad ska man då hitta på tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0