Bloggpaus

Tjoo! Jag tänkte ta en liten bloggpaus. Jag är väldigt hostig och börjar bli förkyld. Jag har slemhosta och jag hostar lungorna ur mig. Inte ens halstablett hjälper. Jag har inte feber eller så. Jag är bara hostig och lite snuvig. När hostan har gått över kommer jag tillbaka. Men just nu känner jag att jag inte orkar. Jag hostade hela Stockholmsresan och somnade nästan på tåget. Så jag förstod att något var pågång. Jag frös dagen innan. Alltså i onsdags. Och nu har jag fått skiten många har. 
 
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: William

härligt emd paus:D ta och vila nu:3

SV; Naw tackar SÅ Hemskt mycket! Blir galet Glad:D

2012-09-22 @ 14:55:29
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0