11 År Sedan!

Just det! Idag är det 11 år sedan World Trade Center-attacken hände. Usch och fy för terror! 22 juli 2011, 30 oktober 1998 och 11 september 2001 är dagar vi kommer minnas. 22 juli, Utöya och Oslo. 30 oktober, Backabranden. 11 september, World Trade Center. Det är så hemskt. Jag var 3 år när det hände och har inget alls minne av när nyheten kom. Tänk att såna saker kan hända! Vilka jäkla idioter som utsätter folk för sånt här. Vad tänker de med? En hjärna av gödsel? Man skulle tro det. Det är så hemskt att det inte finns ord. Varför inte låta muslimer ha ett liv? De har lika mycket liv som vi. De är människor. De har känslor och ett liv. Jag respekterar alla. ALLA. Religioner, läggning, utséende, sjukdomar/diagnoser. Alla. Jag utsätter aldrig folk för fara och jag gör aldrig illa de. Det är såna människor som gör mig arg. Terrorister. Jag vill inte ha krig, elände och terrorism. Jag bryter fortfarande ihop efter 22 juli och 11 september.
 
Vi alla måste kämpa och visa att vi bryr oss. Vi ska leva för de döda och kämpa. Det är tungt och luften är svår att andas in. Men vi måste kämpa. Vi ska kämpa för det vi tror på. Vi ska stötta varrandra och visa kärlek. Visa att vi bryr oss. Det händer så mycket elände på jorden, men det ska vi kämpa emot. Vi ska fylla vår jord med kärlek och fred. De omkomna är inte borta. De finns här bland oss. 
 
Vila I Frid ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0