Jag Mår Dåligt

Godkväll! Som ni kanske märkt har jag inte varit så himla aktiv. Jag är fortfarande sjuk och jag orkar inte. Jag älskar att blogga men jag orkar inte. Jag är mår både fysiskt och psykiskt. Slemhostan vägrar försvinna och jag börjar bli förkyld också. Troligen blir det inte skola på några veckor heller så jag får göra skolarbete hemma. Halsfluss kommer säkert besöka mig snart. Usch. Jag är risig i halsen, näsan kliar och jag är snuvig. Därför tar jag en längre paus.

Ha det bra med er! :)

Gillar du min blogg? Jag finns nu på path! Jag heter Josefine Titanicfanatiker. Där blir jag mer aktiv eftersom det är på mobilen. Jag ger ut min privata ändas till vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0