Jag Vill Ha Den!

Jag avskyr att handla kläder men jag gav Nelly.com en chans. Jag hittade den här:
 
 
Jag är en såndär lite pojkflicka som inte gillar klänningar, kjolar och smink. Jag vill alltid ha en jacka på mig. Eller ja. Inte en pojkflicka kanske. Men det är min stil. Alltid en tröja, har aldrig på mig smink, bär aldrig klänning eller kjol. Inte ens på kalaser. Då har jag min vanliga stil. Jeans, tjocktröja osv. Exempelvis sånthär:
 
 
(Bilden är tagen från denna länk)
 
Pappa säger att jag är lite pojkflicka så ja. Varför inte? Det är samma som hipster, scene osv. Det är min stil. Man väljer själv om man är en pojkflicka eller inte. Sen är det ju självklart så att bara för att man bär tjocktröja och aldrig bär smink osv, behöver det inte betyda att man är pojkig för det. Det säger jag inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0