Båtalmenacka

Det var marken i stan idag. Hittade inte det jag letade efter :/ Sjukt tråkigt. Men jag hittade en fartygskalender/almenacka :) Man kan börja med den redan 1 september. Sen går den till 31 december 2013. Sa han som sålde den iallafall. Kan ha missförstått.
 
(Ledsen för ljuset i det vänstra hörnet. Lampan var tänd.)

 
Baksidan
 
Jag är ju lite besatt av båtar ;) Jag har en kalender så jag vill nog vänta. Kanske kan ha den hos mamma. Svårt att gissa vad det är för almenacka då? ;) En Titanicalmenacka. Ovanligt, va? 
 
Förresten! Om du är intresserad av RMS Titanic så finns det en Titanicstore online. Klicka HÄR för att komma dit. Där har jag massor jag vill ha. Jag vill i stortsätt ha allt som erbjuds på den sidan. Haha x)
 
Ledsen för dålig kvalitet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0